monis0506

about 15 years ago Inne Szkoła wyższa

15.Celem budowania zespołu jest: a)Wzmocnienie wewnętrznej współpracy, poprawa komunikacji, rozwiązywanie konfliktów, b)Wzmocnienie dobrej atmosfery, zrozumienie potrzeb innych współpracowników, unikanie konfliktów, c)Wzmocnienie wewnętrznej współpracy, poprawa atmosfery współpracy, oraz unikanie konfliktów. 2.Warunki istnienia zespołu to: a)Wspólny cel, normy zespołowe, zawartość zespołu, współpraca, struktura zespołu, b)Wspólny cel, normy zespołowe, wspólne wykonywanie zadań i rywalizacja w ich wykonaniu, c)Wspólny cel, współpraca zespołu w realizacji zadań, brak rywalizacji w wykonywaniu zadań, atmosfera koleżeńska. 3.Cykl życia zespołu składa się z następujących etapów: a)Formowanie zespołu, etap burzy, normowanie zespołu, etap efektywnego funkcjonowania, transformacja, b)Formowanie zespołu, rywalizacja, skuteczne działanie i ocena wyników pracy, c)Formowanie zespołu, etap burzy, rywalizacja w zespole, skuteczne działanie i ocena wyników pracy. 4.Etapy procesu szkoleniowego to: a)Analiza potrzeb szkoleniowych, projektowanie programu szkoleń, realizacja planu szkoleń, ocena przebiegu i efektów przeprowadzonych szkoleń, b)Analiza potrzeb szkoleniowych, projektowanie szkoleń i ich miejsca przeprowadzenia, zapewnienie dobrych warunków socjalnych i dydaktycznych, egzamin i przygotowanie dyplomów, c)Analiza potrzeb szkoleniowych, projektowanie programu szkoleń, zapewnienie dobrych warunków szkolenia, ocena przebiegu i efektów przeprowadzonych szkoleń oraz przygotowanie dyplomów. 5.Szkolenie pracowników to: a)Celowy, systematyczny proces rozwijania kompetencji niezbędnych z punktu widzenia skutecznego realizowania zadań na obecnym i przyszłych stanowiskach pracy, b)Celowy, okresowy proces rozwijania kompetencji niezbędnych z punktu widzenia skutecznego realizowania zadań na obecnym i przyszłych stanowiskach pracy, c)Celowy, niesystematyczny proces rozwijania kompetencji niezbędnych z punktu widzenia skutecznego realizowania zadań na obecnym i przyszłych stanowiskach pracy, 6.Czynniki zewnętrzne decydujące o potrzebie szkolenia pracowników to: a)Postęp naukowo-techniczny, postęp organizacyjny, nowe trendy w sektorze działalności firmy, zmiany prawne, b)Postęp naukowo-techniczny, postęp organizacyjny, nowe trendy na rynku pracy, dobrze odbierane działania przez poszukujących pracy c)Postęp naukowo-techniczny, postęp organizacyjny, nowe trendy w światowej gospodarce, zmiany na rynku pracy oraz forma premiowania pracowników. 7.Z czego bezpośrednio powinny wynikać programy szkoleniowe: a)Z analizy założeń strategii rynkowej firmy, b)Z analizy potrzeb pracowników i klientów firmy, c)Z analizy potrzeb współczesnego rynku pracy. 8.Ocena i pomiar skuteczności oraz efektywności programów szkoleniowych musi uwzględniać: a)Punkt widzenia szkolonych sprzedawców jak i krótko i długookresowe interesy firmy, b)Punkt widzenia szkolonych sprzedawców jak i krótko i długookresowe interesy klientów, c)Punkt widzenia szkolonych sprzedawców jak i krótko i długookresowe interesy wszystkich pracowników. 9.Skuteczność i efektywność szkoleń jest mierzona na następujących poziomach: a)Pomiar reakcji, ocena na poziomie uczenia się, pomiar zachowań sprzedawców, pomiar efektów szkoleń sprzedawców (wyników pracy), b)Pomiar reakcji, ocena warunków szkolenia, pomiar zachowań wykładowców, pomiar efektów szkoleń sprzedawców (wyników pracy), c)Pomiar reakcji, ocena wykładowców i ich zachowań, pomiar efektów szkoleń sprzedawców (wyników pracy).

+0 pkt.
Odpowiedz

Odpowiedzi: 0

Najnowsze pytania w kategorii Inne

Ładuj więcej