monis0506

about 15 years ago Inne Szkoła wyższa

7.Cele, które powinien realizować proces kadrowy to: a)Tworzenie systemu zarządzania zasobami ludzkimi, utrzymanie działania systemu oraz doskonalenie tego systemu, b)Tworzenie struktury zasobów ludzkich, rozwijanie systemu i jego doskonalenie, c)Zarządzanie zasobami ludzkimi, utrzymanie działania systemu oraz doskonalenie tego systemu 2.Proces kadrowy składa się z następujących faz: a)Przygotowawcza, realizacyjna, kontrolna, b)Szkoleniowa, egzaminacyjna, awansowania, c)Przygotowawcza, szkoleniowa i kontrolna. 3.Czynniki wewnątrz organizacyjne kształtujące potrzeby kadrowe to: a)Cele i strategia, plany dla różnych okresów, fazy życia organizacji, wielkość organizacji, przynależność do branży, pozycja rynkowa firmy, b)Cele i strategia, plany dla różnych okresów, wielkość organizacji, szerokość oferowanego asortymentu, sytuacja na rynku pracy, c)Cele i strategia, fazy życia organizacji, struktura organizacyjna, możliwości zatrudnienia kadr na lokalnym rynku. 4.Zalety rekrutacji zewnętrznej to: a)Większy wybór pracowników, możliwość wprowadzenia gruntownych zmian w środowisku pracy, możliwość uniknięcia potencjalnych konfliktów, b)Większy wybór pracowników, ograniczenia w możliwości wprowadzeniu zmian w środowisku pracy, natężenie powstawania potencjalnych konfliktów, c)Większy wybór pracowników, budowanie przyjaznej atmosfery pracy w firmie, nowe możliwości rozwojowe firmy wynikające z nowych osobowości pracowników. 5.Głównym celem rozmowy rekrutacyjnej prowadzonej stylem trzymania się faktów jest: a)Uzyskanie jak największej liczby informacji, w tym weryfikacja już posiadanych informacji, b)Uzyskanie wiedzy na temat faktów o przedsiębiorstwie oraz ich weryfikacja z nasza wiedzą, c)Uzyskanie jak największej liczby informacji oraz przekazanie faktów osobie rekrutowanej o naszej firmie. 6.Techniki selekcji o bardzo dużej przydatności to: a)Assesment center, konkurs, b)Assesment center, CV i rozmowa rekrutacyjna c)Assesment center, CV i list motywacyjny 7.Jednym z elementów procesu adaptacji nowo pozyskanych sprzedawców jest: a)Zapoznanie się ze szczegółowo określonymi obowiązkami, wymaganymi kompetencjami oraz warunkami współpracy, b)Zapoznanie się ze wszystkimi pracownikami działu, poznanie ich kompetencji oraz warunków współpracy, c)Zapoznanie się z kierownictwem firmy, wszystkimi pracownikami działu, poznanie ich kompetencji i warunków współpracy. 8.Do częstych błędów popełnianych przy selekcji pracowników należy między innymi: a)Złe przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, b)Złe przygotowanie się kandydatów do pracy do rozmowy kwalifikacyjnej, c)Złe przygotowanie miejsca spotkania i brak technicznych możliwości pełnej prezentacji możliwości kandydata..

+0 pkt.
Odpowiedz

Odpowiedzi: 0

Najnowsze pytania w kategorii Inne

Ładuj więcej