DODAJ ZADANIE




  •  

    semper_fidelis

    inteligent

  • E-mail:

  • Konto utworzono:

    19.05.2010

  • Ostatnio:

    9.02.2015

  • Liczba wizyt:

    934

  • Dodane zadania:

    0

  • Liczba odpowiedzi:

    2457

  • Zaproszonych

    0

  • Odpowiedzi

    zobacz


Komentarze


  •  
    Źle :P

    Dodał  HaNiA_a 25.10.2010

  •  
    Słuchaj,to z histy jest napewo dobrze... mam nadzieje ze nie zerznoles ewszystkiego z neta..bo jak tak to odrazu dostane palke;< odp..

    Dodał  MIGOTKKKA 9.01.2011

  •  
    jest mozliwośc skontaktowania sie z Toba drogą mailowa bądz poprzez gg?moj to 42627308

    Dodał  my5dreams 27.04.2012

  •  
    http://www.trudne.pl/zadanie/205470/?new-snapshot-2-niebieskie-podrecznik-zad-6-str38-a1why-were/

    Dodał  dagmarka789 16.05.2012

  •  
    Proszee odpowiedz na Pytanie do wos ;)

    Dodał  ewelka_98764 5.10.2010

  •  
    DZIĘKI ZA POMOC

    Dodał  marta2 29.03.2012

  •  
    dziękuję

    Dodał  gosik1972 22.05.2012

  •  
    niedokonca

    Dodał  damis1 3.11.2010

  •  
    Daję 3, bo nie zrobiłeś całego zadania.

    Dodał  pilnauczennicaxd 30.09.2012

  •  
    dzięki ;)

    Dodał  Gosia2705 16.02.2011

  •  
    nie do końca dobrze

    Dodał  agic 13.06.2012

  •  
    Dziękuję za pomoc,mam nadzieje że jest dobrze.Pozdrawiam.

    Dodał  andrzejb 21.05.2012

  •  
    dzieki

    Dodał  przemekdaniluk 26.05.2010

  •  
    to być może daty mi sie pomyliły

    Dodał  jupisi 17.03.2012

  •  
    Slicznie dziekuję;)

    Dodał  andzelika1592 13.05.2011

  •  
    Dzięki za zadanie

    Dodał  wercia012 27.11.2012

  •  
    ;*

    Dodał  klaudia6789 13.05.2012

  •  
    dziex

    Dodał  ania19886 21.05.2010

  •  
    to być może daty mi sie pomyliły

    Dodał  jupisi 17.03.2012

  •  
    Dziękuję

    Dodał  konkep12 21.05.2012

  •  
    sorki to z histy miala byc inna ocena.nie zauwazylam..:<

    Dodał  MIGOTKKKA 9.01.2011

  •  
    Dziekuje bardzo ;)

    Dodał  Niki04 1.04.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  slodzik14 9.01.2011

  •  
    dziękiuję ;D

    Dodał  izulmis 22.10.2010

  •  
    ;d

    Dodał  Ewcia_22214 9.10.2010

  •  
    dzieki bardzo ;)

    Dodał  felka16 15.10.2010

  •  
    Dziekuje:) Miłego dnia:)

    Dodał  gosia91 23.10.2010

  •  
    Dzieki

    Dodał  beata123300 26.03.2011

  •  
    wielkie dzieki

    Dodał  klikin 9.01.2011

  •  
    Dziękuje

    Dodał  Lovato15 9.04.2011

  •  
    dziekuje za zadanie z Geografii ;)

    Dodał  ilusiek 24.05.2012

  •  
    Wielkie dzięki:D

    Dodał  partycja 4.06.2012

  •  
    dziekuje;p

    Dodał  beja58 8.04.2011

  •  
    Dziekuję, praca bardzo się przydała;)

    Dodał  reggae1720 29.05.2012

  •  
    Dzieki

    Dodał  hubert111111 31.05.2012

  •  
    Dziękuje

    Dodał  Lovato15 9.04.2011

  •  
    Wielkie dzięki:D

    Dodał  partycja 4.06.2012

  •  
    wielkie dzięki ;D

    Dodał  mario0000 21.10.2010

  •  
    ok

    Dodał  monikaa1494 9.10.2010

  •  
    Troche mało na pierwszy zadanie no ale dziekuje!;*;D

    Dodał  sabbineczkaa 22.05.2011

  •  
    Dzięki :)

    Dodał  zambi 21.05.2012

  •  
    bardzo dobrze dzieki

    Dodał  greg7b 5.12.2010

  •  
    dzięki bardzo dobrze

    Dodał  olo58 17.05.2012

  •  
    Dzięki bardzo pomogłeś :-D

    Dodał  karol2109 22.02.2011

  •  
    Dziękuje bardzo ;)

    Dodał  koteczek21 11.05.2012

  •  
    Dziękuje za rozwiązanie;D

    Dodał  oldschool1550 18.12.2010

  •  
    Bardzo dziękuje:)

    Dodał  rusalka104 16.03.2012

  •  
    dzięks

    Dodał  nowaczek40 19.04.2012

  •  
    dziękuję :)

    Dodał  begbeg 14.12.2010

  •  
    dzięki a napiszesz jeszcze dlaczego te są najwazniejsze?

    Dodał  sonnia 11.12.2010

  •  
    Dzięki ;)

    Dodał  wiola444 4.12.2010

  •  
    Dzięki wielkie

    Dodał  czarnusia18 3.12.2010

  •  
    :D

    Dodał  milunia6666 21.05.2012

  •  
    Troche mało na pierwszy zadanie no ale dziekuje!;*;D

    Dodał  sabbineczkaa 22.05.2011

  •  
    dziękuję za pomoc:))

    Dodał  karola1981 11.04.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  owocanka 24.05.2011

  •  
    thx ^^

    Dodał  skasowany.70825 4.01.2011

  •  
    Dzięki x )

    Dodał  skasowany.94722 18.12.2010

  •  
    dzięki:) szkoda tylko, że zadanie 1 było niedokończone... ale i tak dziex ;D

    Dodał  patus94 8.11.2010

  •  
    dziękuje

    Dodał  monia706 21.11.2010

  •  
    Dzięki wielkie ;**

    Dodał  Katusiaa 3.01.2011

  •  
    Troche mało, ale dzięki ;d

    Dodał  guciek98 28.11.2010

  •  
    thx :D

    Dodał  lalita 18.12.2010

  •  
    nie za wiele ale jest ok, dzięki bardzo

    Dodał  agnez022 5.04.2011

  •  
    wielkie dzięki;)

    Dodał  agulla200 27.09.2012

  •  
    dziekuje bardzo !!! :)

    Dodał  trudnee123 18.06.2012

  •  
    Dzięki

    Dodał  princeska125 25.01.2011

  •  
    DZIĘKUJE !!!! BARDZO !!!!!!!

    Dodał  paulina210 15.10.2012

  •  
    Dzięki za rozowązanie zadania :)

    Dodał  Lor_11 31.03.2012

  •  
    Dzięęęęękuje bardzo ;*

    Dodał  Patka77 10.06.2010

  •  
    THX

    Dodał  Agnieszka46466 10.06.2010

  •  
    Zrobione 2 na 3 zad., dlatego bdb ;)

    Dodał  Agata1302 31.03.2012

  •  
    Dziekuję za pomoc szkoda ze tylko jedno to zadanie udało Ci się rozwiązac ....

    Dodał  rybka2 16.06.2012

  •  
    ;)

    Dodał  klaudusia20111 7.03.2011

  •  
    dzieki

    Dodał  asia2123 13.10.2012

  •  
    dzieki ale przy zadaniu 7 to tylko na pierwszt punkt odpowiedzialas?

    Dodał  asia2123 13.10.2012

  •  
    dzięki

    Dodał  Molek 31.05.2010

  •  
    dzieki

    Dodał  adrianek19921992 13.02.2011

  •  
    niech bedzie

    Dodał  puia15 10.08.2012

  •  
    dzięki ;)

    Dodał  maddie97 9.02.2011

  •  
    Podziękował ;D

    Dodał  mirek19954 21.10.2010

  •  
    ;d

    Dodał  skasowany.94722 4.02.2011

  •  
    dzieki ale przy zadaniu 7 to tylko na pierwszt punkt odpowiedzialas?

    Dodał  asia2123 13.10.2012

  •  
    dziekuje ślicznie;*

    Dodał  andzelika92 24.06.2012

  •  
    Dzięki

    Dodał  tynka9315 20.06.2012

  •  
    dzięki:), http://www.trudne.pl/zadanie/160061/?okrel-jakie-powinny-byc-kierunki-rozwoju-gospodarki-rolnej-w/

    Dodał  becky11 29.04.2011

  •  
    ; )

    Dodał  skasowany.189693 8.03.2011

  •  
    Dzięki . ; DD

    Dodał  karooo97 7.10.2010

  •  
    Dziękuję ;)

    Dodał  kamila0913 11.06.2012

  •  
    Thx za odp.

    Dodał  Justa990417 12.03.2011

  •  
    dziekuje :))

    Dodał  naukakujon 6.06.2012

  •  
    dziękuję za pomoc

    Dodał  karola1981 15.12.2012

  •  
    dzięki:-)

    Dodał  koskaro 6.06.2012

  •  
    Dzięki wielkie. : )

    Dodał  abovebayby 5.02.2013

  •  
    Dziękuje bardzo za pomoc.:) Szkoda,że nie zrobiłeś wszystkich zadań był by celujący.

    Dodał  skasowany.684644 23.03.2013

  •  
    ok

    Dodał  monikaa1494 9.10.2010

  •  
    dzieki pomogles

    Dodał  adam297 23.10.2010

  •  
    Dzięki wielkie :)

    Dodał  macieczek 12.06.2012

  •  
    dziękuje:)

    Dodał  becky11 9.03.2011

  •  
    Dziękuje bardzo..;)))

    Dodał  mroncz888 13.06.2012

  •  
    Dzięki :)

    Dodał  macieczek 13.06.2012

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Wszystko dobrze a zad 1 to dobrze napisałam mm2

    Dodał  ola199r 7.02.2011

  •  
    dzięki mam nadzieje że podałaśmi dobre odpowiedzi :*

    Dodał  opelastra 6.03.2011

  •  
    Bardzo dziękuje

    Dodał  loveBlondi 7.03.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  damis1 9.03.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  skasowany.242644 10.03.2011

  •  
    Dziękii za pomoc ;d ; **. Naprawde wielkie dzięki ;]

    Dodał  xkama13x 14.03.2011

  •  
    Dzięki xD

    Dodał  fryciula 16.03.2011

  •  
    wielkie dzieki

    Dodał  klikin 17.03.2011

  •  
    Dziękuję. <3

    Dodał  velentene 26.03.2011

  •  
    thx

    Dodał  devil1725 27.03.2011

  •  
    dziękuję ;-)

    Dodał  sandi565 31.03.2011

  •  
    wielkie dzięki

    Dodał  weronika341 2.04.2011

  •  
    bylo oki

    Dodał  lol1223345456 3.04.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  Justyna2308 24.02.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  Justyna2308 24.02.2011

  •  
    dziękuje

    Dodał  ola199r 7.02.2011

  •  
    dzięki wielkie :)

    Dodał  chromosomyXX 7.02.2011

  •  
    dzieki wielkie ;)

    Dodał  policzalnie 8.02.2011

  •  
    bardzo dziękuje !!

    Dodał  daria614 11.02.2011

  •  
    Teraz rozumiem, dziękuję :)

    Dodał  lenuch 13.02.2011

  •  
    super

    Dodał  doda84 13.02.2011

  •  
    ;)))))))))

    Dodał  Paulinka 15.02.2011

  •  
    ;)

    Dodał  Paulinka 16.02.2011

  •  
    dziękuję !

    Dodał  gosss17 17.02.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  weronika341 21.02.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  weronika341 21.02.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  weronika341 21.02.2011

  •  
    Dzięki;))

    Dodał  palka09 3.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    dzieki:P

    Dodał  REKO 10.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    wielkie dzięki

    Dodał  weronika341 2.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    dzięki:)

    Dodał  monia16925 10.04.2011

  •  
    dziękuję:), http://www.trudne.pl/zadanie/156150/?bardzo-pilne-geografiaobrazek-przedstawia-w-sposob-uproszczony/

    Dodał  becky11 10.04.2011

  •  
    świetna odpowiedź dziekuje !

    Dodał  Selene2606 10.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dziękuję))

    Dodał  martab5695 21.05.2012

  •  
    Dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    66

    Dodał  karinabest 24.05.2012

  •  
    dzięki

    Dodał  karinabest 24.05.2012

  •  
    dzięki

    Dodał  karinabest 24.05.2012

  •  
    dzięki

    Dodał  mistrzunio44 26.05.2012

  •  
    Dziękuję bardzo. Dasz radę rozwiązać jeszcze jedno chociaż ? :)

    Dodał  darmal 27.05.2012

  •  
    dziękuje:)

    Dodał  policzalnie 28.05.2012

  •  
    Dzięki..;D

    Dodał  Domia18 29.05.2012

  •  
    dziękuje:)

    Dodał  policzalnie 29.05.2012

  •  
    Serdecznie dziękuję za pomoc.

    Dodał  roza291 3.06.2012

  •  
    Dzięki piękne))

    Dodał  martab5695 4.06.2012

  •  
    Bardzo dziękuję:))

    Dodał  martab5695 4.06.2012

  •  
    Bardzo dziękuję:))

    Dodał  martab5695 4.06.2012

  •  
    Dziękuję))

    Dodał  martab5695 4.06.2012

  •  
    Bardzo dziękuję:))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Dziękuję))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 21.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 21.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 21.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki)) Proszę zró mi rysunek do tego zadania.))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki)) Proszę zró mi rysunek do tego zadania.))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Dziękuję))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 22.05.2012

  •  
    Dzięki wielkie :)

    Dodał  skasowany.483276 22.05.2012

  •  
    :)

    Dodał  skasowany.483276 22.05.2012

  •  
    Dziękuję))

    Dodał  martab5695 5.06.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 5.06.2012

  •  
    dzieki

    Dodał  sylwusia06b 22.09.2012

  •  
    Dziękuje Ci bardzo !! W tamtym zadaniu z geografi chodzi o Warszawę, pomożesz?

    Dodał  paulina210 24.09.2012

  •  
    Dziękuję :)

    Dodał  skasowany.483276 24.09.2012

  •  
    dziękuje !!!!!! :***

    Dodał  skasowany.585363 26.09.2012

  •  
    JESTEM WDZIECZNA W 100% :)) DZIĘKUJE!!!!

    Dodał  paulina210 28.09.2012

  •  
    dziekuje baardzo :)

    Dodał  drupi 28.09.2012

  •  
    Ogromniaste dzięki za zrobienie tego zadania i wytłumaczenie

    Dodał  DIDI323 30.09.2012

  •  
    Ogromniaste dzięki za zrobienie tego zadania i za wytłumaczenie

    Dodał  DIDI323 30.09.2012

  •  
    :)

    Dodał  d0p3 30.09.2012

  •  
    dziękuje bardzo !!!!! :)

    Dodał  skasowany.585363 2.10.2012

  •  
    Dzieki

    Dodał  bogusz300 2.10.2012

  •  
    1ookrotne dzięki :)))

    Dodał  paulina210 4.10.2012

  •  
    Bardzo dziękuję !!

    Dodał  paulina210 4.10.2012

  •  
    Dzięki wielkie i proszę o rozwiązanie pozostałych zadań ;)

    Dodał  ewa323 9.12.2012

  •  
    :)

    Dodał  Ayla130 26.06.2012

  •  
    :)

    Dodał  Ayla130 26.06.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 5.06.2012

  •  
    Piękne dzięki))

    Dodał  martab5695 5.06.2012

  •  
    Thx.

    Dodał  Ania1402 10.06.2012

  •  
    dzieki za pomoc :)

    Dodał  natka255 12.06.2012

  •  
    Dzięki wielkie :)

    Dodał  macieczek 13.06.2012

  •  
    Dzięki wielkie :)

    Dodał  macieczek 13.06.2012

  •  
    Dzięki

    Dodał  macieczek 14.06.2012

  •  
    Dzięki

    Dodał  macieczek 14.06.2012

  •  
    Dzięki

    Dodał  macieczek 14.06.2012

  •  
    :)

    Dodał  macieczek 14.06.2012

  •  
    :)

    Dodał  macieczek 14.06.2012

  •  
    Dzięki!!!!!!!!!! ;D

    Dodał  kingaludwa 18.06.2012

  •  
    wielkie dzięki!

    Dodał  b123 18.06.2012

  •  
    dziekuje bardzo :)

    Dodał  trudnee123 18.06.2012

  •  
    http://www.trudne.pl/zadanie/161458/?wyjanij-jaka-role-spelnia-przemysl-elektromagnetyczny-w/

    Dodał  becky11 6.05.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    dziękuję:), http://www.trudne.pl/zadanie/161304/?/

    Dodał  becky11 6.05.2011

  •  
    wow!!!!!!

    Dodał  puia15 9.05.2011

  •  
    wow!!!!!!

    Dodał  puia15 9.05.2011

  •  
    wow!!!!!!

    Dodał  puia15 9.05.2011

  •  
    wow!!!!!!

    Dodał  puia15 9.05.2011

  •  
    wow;];];];];];];];]

    Dodał  puia15 9.05.2011

  •  
    wow;];];];];];];];]

    Dodał  puia15 9.05.2011

  •  
    dzięki za odpowiedź :)

    Dodał  Kasiula_0227 13.05.2011

  •  
    Bardzo dziękuję za pomoc :)

    Dodał  tala18 17.05.2011

  •  
    Troche mało na pierwszy zadanie no ale dziekuje!;*;D

    Dodał  sabbineczkaa 22.05.2011

  •  
    Troche mało na pierwszy zadanie no ale dziekuje!;*;D

    Dodał  sabbineczkaa 22.05.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  owocanka 24.05.2011

  •  
    thx

    Dodał  owocanka 24.05.2011

  •  
    thx

    Dodał  owocanka 24.05.2011

  •  
    dzieki wielkie

    Dodał  villevalo 4.05.2011

  •  
    Dzięki CI;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Dzięki śliczne. ;D

    Dodał  blablablax333 27.04.2011

  •  
    Obiecałam ci 6 to masz , choć jużpo czasie :-)

    Dodał  carot 25.05.2011

  •  
    WIELKIE DZIĘKI

    Dodał  nikafika5 2.06.2011

  •  
    6

    Dodał  karinabest 29.04.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 29.04.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 29.04.2012

  •  
    dzięki

    Dodał  rozyczka1994 30.04.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 2.05.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 2.05.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 2.05.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 2.05.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 2.05.2012

  •  
    6

    Dodał  karinabest 2.05.2012

  •  
    Dziękuję bardzo, list naprawdę super

    Dodał  kasiam75j 7.05.2012

  •  
    Dziękuję :)

    Dodał  Kieszonkowa 10.05.2012

  •  
    nie wiem czy było dobrze, bo w końcu mi się nie przydało, ale jestem uprzejma :)

    Dodał  Klaudia09 21.05.2012

  •  
    Dziękuję))

    Dodał  martab5695 21.05.2012

  •  
    jest mozliwośc skontaktowania sie z Toba drogą mailowa bądz poprzez gg?moj to 42627308

    Dodał  my5dreams 27.04.2012

  •  
    Dzięki ! (:

    Dodał  waszkaaa 24.04.2012

  •  
    heheheheh

    Dodał  puia15 4.06.2011

  •  
    Dzięki za pomoc

    Dodał  flesz 10.06.2011

  •  
    :)

    Dodał  gabi04 13.09.2011

  •  
    Dzięki :)

    Dodał  carot 27.09.2011

  •  
    Zapomniałem ci kiedyś dać ;]

    Dodał  bardook95 11.10.2011

  •  
    DZIĘKI !!!!!!!!!!!

    Dodał  mistrzunio44 19.04.2012

  •  
    dzieki ;)

    Dodał  zibildinho0608 21.04.2012

  •  
    dzieki

    Dodał  sabina144 21.04.2012

  •  
    : )

    Dodał  19Martus93 22.04.2012

  •  
    DZiękuje:*

    Dodał  ewelina115 22.04.2012

  •  
    Dziękuję :)

    Dodał  skasowany.483276 22.04.2012

  •  
    Bardzo dziękuję za odpowiedź do mojego zadania, bardzo mi pomogłeś/aś .!!!! :D

    Dodał  agentK 23.04.2012

  •  
    świetne rozwiązanie congratuliation :)

    Dodał  pami1 24.04.2012

  •  
    świetne rozwiązanie congratuliation :)

    Dodał  pami1 24.04.2012

  •  
    Dziękuję)).Jeśli mogę prosić,to zrób mi rysunek do tego zadania))

    Dodał  martab5695 21.05.2012

  •  
    thx

    Dodał  rownykrzys 25.10.2010

  •  
    dzięki :)

    Dodał  madzinna 24.11.2010

  •  
    Dziękuję

    Dodał  oliwia7 24.11.2010

  •  
    Proszę pomóż Planeta Nowa 1 cwiczenia str 28.29,30,31

    Dodał  nati67 30.11.2010

  •  
    Super praca, dziękuję! ;)

    Dodał  realmayo 1.12.2010

  •  
    WIELKIE DZIĘKI!!! :)

    Dodał  Nekro 1.12.2010

  •  
    Bardzo dziękuję za rozwiązanie zadania i do tego świetnie wytłumaczenie. Wszystko dzięki Tobie zrozumiałem. Jeszcze raz wielkie dzięki!!!

    Dodał  back 4.12.2010

  •  
    dzięki ;)

    Dodał  iamherexd 5.12.2010

  •  
    dzięki:*

    Dodał  joasia0_0 5.12.2010

  •  
    zgadza się był tam minus tylko ja go nie widziałam :) dzięki

    Dodał  new_delhi 5.12.2010

  •  
    Wielkie dzięki za pomoc ;D

    Dodał  zakrenconakrejzolka 5.12.2010

  •  
    wielkie dzięki :D

    Dodał  nirvanka 5.12.2010

  •  
    Dziękuję Ci bardzo!!!

    Dodał  patrycja293 6.12.2010

  •  
    Dzięki za notatke :) Troche długa ... :):):)

    Dodał  lego 7.12.2010

  •  
    thx.

    Dodał  karolcia3486 7.12.2010

  •  
    Dzięki ;)

    Dodał  realmayo 9.12.2010

  •  
    dzięki.

    Dodał  joasia0_0 9.12.2010

  •  
    Dziękuje ;)

    Dodał  wiola444 24.11.2010

  •  
    dziekuje

    Dodał  zibi1992 23.11.2010

  •  
    Dziekluję bardzo mi pomogłes/łaś

    Dodał  izulmis 25.10.2010

  •  
    dziekuje ;-)

    Dodał  malutka123 28.10.2010

  •  
    dziekuje ; * ; )

    Dodał  skasowany.118694 28.10.2010

  •  
    dzięki;***

    Dodał  ola23188 28.10.2010

  •  
    Dzięki śliczne

    Dodał  Mrysia 30.10.2010

  •  
    dzieki ;D

    Dodał  Ann13 1.11.2010

  •  
    Dziękuję:)

    Dodał  anecia15 1.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    Jezuu..dziekuje juz myslalam ze nikt mi tego nie poda kochany/na jestes ;**

    Dodał  joasia0_0 2.11.2010

  •  
    gites. ;d

    Dodał  Bigolinka 23.11.2010

  •  
    Thx

    Dodał  Matte 9.12.2010

  •  
    Dzięki wielkie ;)

    Dodał  daginka 9.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    Ohh dzięki , dzięki, dzięki Ci !!! : DDD .

    Dodał  pauli06d 10.12.2010

  •  
    Ohh dzięki , dzięki, dzięki Ci !!! : DDD . : *

    Dodał  pauli06d 10.12.2010

  •  
    Ohh dzięki , dzięki, dzięki Ci !!! : DDD . : *

    Dodał  pauli06d 10.12.2010

  •  
    Ohh dzięki , dzięki, dzięki Ci !!! : DDD . : *

    Dodał  pauli06d 10.12.2010

  •  
    Ohh.. Dzięk , dzięki , dzięki Ci !!!!!! : DDD : *

    Dodał  pauli06d 10.12.2010

  •  
    Ohh dzięki , dzięki, dzięki Ci !!! : DDD . : *

    Dodał  pauli06d 10.12.2010

  •  
    Ohh dzięki , dzięki, dzięki Ci !!! : DDD . : *

    Dodał  pauli06d 11.12.2010

  •  
    thx za zadanko.

    Dodał  andrzejos96 11.12.2010

  •  
    Dzieki :)

    Dodał  marlenaaa234 12.12.2010

  •  
    jESTEŚ PO PROSTU ŚWIETNY DZIĘKII ;D

    Dodał  rozidom 14.12.2010

  •  
    Dzięki wielkie;]]]

    Dodał  Paulinka__1997 15.12.2010

  •  
    WIELKIE DZIĘKI!!!!!!

    Dodał  brutus 15.12.2010

  •  
    dzięki uratowales mnie przed 1;)

    Dodał  sonnia 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    Dzięki

    Dodał  truskawaaa 23.10.2010

  •  
    dzieki

    Dodał  primavvera 1.04.2012

  •  
    dziekuje za pomoc

    Dodał  d0p3 29.05.2010

  •  
    Dzięki;)

    Dodał  gucia88 30.05.2010

  •  
    Dzięki;)

    Dodał  gucia88 30.05.2010

  •  
    THX

    Dodał  DaroPPP 31.05.2010

  •  
    THX

    Dodał  DaroPPP 31.05.2010

  •  
    CZęść prze chwilą rozwiazałeś/aś moje zadanie z matmy ale ja nie bardzo wiem o co tam chodzi co znaczaczy np / i która odpowiedz jest prawidłowa??

    Dodał  Karolcia2012 1.06.2010

  •  
    dziękuje :)

    Dodał  kasia1222 1.06.2010

  •  
    Dzięki ;D

    Dodał  Juust.Do.It 1.06.2010

  •  
    Bardzo dziękuję za pomoc:)

    Dodał  patka26 1.06.2010

  •  
    Dziękuję!!!Oto nagroda:*

    Dodał  Paulinka3163 2.06.2010

  •  
    dziękuję bardzo:)

    Dodał  karoleczek513 5.06.2010

  •  
    wielkie dzięki ; )

    Dodał  groover 7.06.2010

  •  
    Dzięki bardzo za pomoc :)

    Dodał  kkcp 9.06.2010

  •  
    dzięx

    Dodał  miluska 9.06.2010

  •  
    Dziekuje ; *****

    Dodał  Niebieska_Mamba 27.09.2010

  •  
    bardzo dziekuje

    Dodał  lidka2 28.09.2010

  •  
    Thx xD

    Dodał  ola929 27.05.2010

  •  
    Dziękuję!:)

    Dodał  Marta2604 27.05.2010

  •  
    Dzięki za rozwiązanie tego zadania .Uratowałeś mnie od piekła w szkole

    Dodał  lidka1616 1.04.2012

  •  
    Dziękuje :)

    Dodał  ciasteczko288 1.04.2012

  •  
    Dzięki! Mam nadzieję, że dobrze ;)

    Dodał  Agata1302 31.03.2012

  •  
    dziękuję

    Dodał  Kropeczka13 30.03.2012

  •  
    dziękuję

    Dodał  Kropeczka13 30.03.2012

  •  
    dziękuję

    Dodał  Kropeczka13 30.03.2012

  •  
    dziękuje :)

    Dodał  mistrzunio44 30.03.2012

  •  
    dziękuje :)

    Dodał  paulina210 30.03.2012

  •  
    Dziękuję ślicznie

    Dodał  antoni51 30.03.2012

  •  
    Dziękuję ślicznie

    Dodał  antoni51 30.03.2012

  •  
    DZIĘKI ZA POMOC

    Dodał  marta2 29.03.2012

  •  
    DZIĘKI ZA POMOC

    Dodał  marta2 29.03.2012

  •  
    dzięki

    Dodał  mychaxd3 21.05.2010

  •  
    dzięki ;)

    Dodał  mychaxd3 21.05.2010

  •  
    Dziękuję :))

    Dodał  kastet 24.05.2010

  •  
    dzieki

    Dodał  mitkowska91 25.05.2010

  •  
    Dzięki złotko ;)

    Dodał  Islamabad 29.09.2010

  •  
    dzięki

    Dodał  gosiaczek672 1.10.2010

  •  
    Dziekuje bardzo ;**

    Dodał  Danjelkovva 12.10.2010

  •  
    Dzieki

    Dodał  anulka19172 18.10.2010

  •  
    wielkie dzięki :)

    Dodał  skasowany.70825 18.10.2010

  •  
    dzieki ;*

    Dodał  batusia 21.10.2010

  •  
    THX ziomek

    Dodał  oziboy 21.10.2010

  •  
    THX

    Dodał  oziboy 21.10.2010

  •  
    dziękuję za pomoc!:)

    Dodał  g0ldenrose 22.03.2012

  •  
    :)

    Dodał  Izu164 21.10.2010

  •  
    dzięki za pomoc z geografią ;]

    Dodał  mario0000 21.10.2010

  •  
    dzięki :))))))))) już myślałem że nikt nie odpisze:))))))))

    Dodał  gxi123 21.10.2010

  •  
    ej napisz mi plis jak to obliczyles/las plis wytlumacz

    Dodał  agatatomasik66 21.10.2010

  •  
    dziękuje

    Dodał  agatatomasik66 21.10.2010

  •  
    dziękuje już myślałem że nikt nie napisze :)) jeszcze raz dzięki

    Dodał  gxi123 21.10.2010

  •  
    dzięki

    Dodał  Romek1967 21.10.2010

  •  
    Dziękuję!!!

    Dodał  Ruski76 22.10.2010

  •  
    ..

    Dodał  kilitka 22.10.2010

  •  
    Dzięuję ci :*

    Dodał  angelika1993b 11.10.2010

  •  
    dzięki za pomoc

    Dodał  skasowany.106481 10.10.2010

  •  
    dziekuje :)

    Dodał  agnieszka102 1.10.2010

  •  
    dzięki

    Dodał  gosiaczek672 2.10.2010

  •  
    ;))))))

    Dodał  natala242432 3.10.2010

  •  
    bardzo dziękuję:):):):)

    Dodał  lilka 4.10.2010

  •  
    Proszee odpowiedz na Pytanie do wos ;)

    Dodał  ewelka_98764 5.10.2010

  •  
    Dzięki wielkie!!

    Dodał  zadane02 5.10.2010

  •  
    dzięki

    Dodał  lotta555 6.10.2010

  •  
    Dzięki ;**

    Dodał  SyLa18 7.10.2010

  •  
    Dzięx

    Dodał  SyLa18 7.10.2010

  •  
    dzieki

    Dodał  Kropeczka13 7.10.2010

  •  
    dzięki wielkie.:)

    Dodał  kwiat2605 7.10.2010

  •  
    dzięki :*

    Dodał  Ewcia58 7.10.2010

  •  
    obiecana druga - 6 !!! :)

    Dodał  Ewcia58 7.10.2010

  •  
    dziekuje

    Dodał  Kropeczka13 8.10.2010

  •  
    dzieki:}

    Dodał  kwiat2605 8.10.2010

  •  
    dziekuje !!

    Dodał  d0p3 9.10.2010

  •  
    dziekuje !!

    Dodał  d0p3 23.10.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    Dziękuje:)

    Dodał  patiaudio 4.01.2011

  •  
    Dziękuje:)

    Dodał  patiaudio 4.01.2011

  •  
    Dziękuje:)

    Dodał  patiaudio 4.01.2011

  •  
    thanks ;*

    Dodał  kolezanka 5.01.2011

  •  
    dzieki za wszystko ;**

    Dodał  kolezanka 5.01.2011

  •  
    dzięki za pomoc

    Dodał  pawel112poczta 8.01.2011

  •  
    Dziękuję

    Dodał  pawel112poczta 8.01.2011

  •  
    Dziękuję

    Dodał  pawel112poczta 8.01.2011

  •  
    Dzięki za pomoc

    Dodał  xdsasza1998 9.01.2011

  •  
    Dzięki za pomoc wyczerpująco napisane!!!

    Dodał  xdsasza1998 9.01.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  anahi9403 10.01.2011

  •  
    proszę

    Dodał  bardook95 10.01.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  anahi9403 10.01.2011

  •  
    daję ci sześc za twoje chęci do pisania dzięki

    Dodał  lola1254 10.01.2011

  •  
    Dzięki ;]

    Dodał  zen00biuszPL 12.01.2011

  •  
    pasi?:)echhh..

    Dodał  MIGOTKKKA 12.01.2011

  •  
    Dziękuje:)

    Dodał  patiaudio 4.01.2011

  •  
    dzieki :)

    Dodał  policzalnie 3.01.2011

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    dZIEKI

    Dodał  Ania1402 18.12.2010

  •  
    dzieki pomozesz z innymi

    Dodał  xxpiotrek1023 20.12.2010

  •  
    Dziekuje bardzo mi pomogles ;-)

    Dodał  zibi1992 21.12.2010

  •  
    Dziekuje zadanie jak najbardziej wykonane celująco :* i prosze o dalsza pomoc jeszcze jedno zadanko mam i dam juz spokoj :-)

    Dodał  zibi1992 22.12.2010

  •  
    dzięki wielkie ;)

    Dodał  asdfghjkl123456789q 12.01.2011

  •  
    dzięki ;)

    Dodał  gummy 13.01.2011

  •  
    :)

    Dodał  gabi04 26.01.2011

  •  
    DZIĘKUJĘĘ !!! <3 :****

    Dodał  tajemnicza_xDD 30.01.2011

  •  
    Dzięki wielkie, co o rzeki Emba, to mój podręcznik (mapka) przewiduje nazwe Ural ^^

    Dodał  chromosomyXX 30.01.2011

  •  
    Dzięki

    Dodał  kajtek10233 5.02.2011

  •  
    ; **

    Dodał  skasowany.94722 5.02.2011

  •  
    1 Jakie grupy ludności poza rycerstwem (szlachtą) istniały w dawniej Polsce 2 Jak wygladało życie szlachty mieszczan i chłopów w Polsce doby nowożytnej 3 Kim byli encyklopedyści francuscy ? jak nazywa

    Dodał  12anka123 5.02.2011

  •  
    1 Jakie grupy ludności poza rycerstwem (szlachtą) istniały w dawniej Polsce 2 Jak wygladało życie szlachty mieszczan i chłopów w Polsce doby nowożytnej 3 Kim byli encyklopedyści francuscy ? jak nazywa

    Dodał  12anka123 5.02.2011

  •  
    1 Jakie grupy ludności poza rycerstwem (szlachtą) istniały w dawniej Polsce 2 Jak wygladało życie szlachty mieszczan i chłopów w Polsce doby nowożytnej 3 Kim byli encyklopedyści francuscy ? jak nazywa

    Dodał  12anka123 5.02.2011

  •  
    x 33

    Dodał  skasowany.94722 5.02.2011

  •  
    DZIEKI CI BARDZO ALE MA JESZCZE JEDNA PROŚBE Z HISTORII MAM ZADANIE POMOŻESZ MI JESZCZE RAZ ;)??

    Dodał  12anka123 5.02.2011

  •  
    DZIEKI CI BARDZO ALE MA JESZCZE JEDNA PROŚBE Z HISTORII MAM ZADANIE POMOŻESZ MI JESZCZE RAZ ;)??

    Dodał  12anka123 5.02.2011

  •  
    dziękuje :)

    Dodał  skasowany.60311 5.02.2011

  •  
    bardzo dziękuje

    Dodał  1234567890magda 6.02.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  1234567890magda 6.02.2011

  •  
    dzięki

    Dodał  1234567890magda 6.02.2011

  •  
    bez komentarza

    Dodał  1234567890magda 6.02.2011

  •  
    bardzo dobry +, Dla mnie jest extra te zadanie zrobione, thx. ;***

    Dodał  natala242432 24.01.2011

  •  
    Dzięki:)

    Dodał  klaudusia20111 23.01.2011

  •  
    Wielkie dzięki

    Dodał  Mrysia 14.01.2011

  •  
    bardzo dziękuje

    Dodał  Mrysia 14.01.2011

  •  
    dziękuję

    Dodał  pierwiastek123 15.01.2011

  •  
    dziękuję

    Dodał  pierwiastek123 15.01.2011

  •  
    dzięki za pomoc

    Dodał  pierwiastek123 15.01.2011

  •  
    dzięki za pomoc

    Dodał  pierwiastek123 15.01.2011

  •  
    dzięki ;)

    Dodał  ewka1111 20.01.2011

  •  
    :)

    Dodał  ewka1111 20.01.2011

  •  
    dziękuje;)

    Dodał  marta5424 20.01.2011

  •  
    dziękuje

    Dodał  marta5424 20.01.2011

  •  
    Wielkie DZIĘKI!!! ;)))

    Dodał  Mariuszekss 20.01.2011

  •  
    Super.. bardzo ci dziękuje

    Dodał  nataliaSZ 20.01.2011

  •  
    Dziękuje ! Sorka,że tak długo czekałeś na komentarz ale neta nie miała dziękuje ; *** !

    Dodał  skasowany.94722 22.01.2011

  •  
    swietna praca ;) dziekuje ;)

    Dodał  mycha9316 22.01.2011

  •  
    ;)

    Dodał  skasowany.137643 23.01.2011

  •  
    Wielkie dzięki za pomoc:)

    Dodał  klaudusia20111 23.01.2011

  •  
    dzieki :)

    Dodał  policzalnie 7.02.2011

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

  •  
    :)

    Dodał  blablablax333 16.12.2010

Libcza komentarzy: 622
Średnia: 5.76





 

Korzystanie z Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce.